مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-16اقتصادي

جزییات تازه از دستگیری دزدان سنگ قبرهای بهشت زهرا


معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت زهرا (س) گفت که کمک سنگ فروشان منطقه و نیروی انتظامی در دستگیری دزدان سنگ قبرهای گران قیمت بهشت زهرا (س) نقش زیادی داشت.

- معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت زهرا (س) گفت که کمک سنگ فروشان منطقه و نیروی انتظامی در دستگیری دزدان سنگ قبرهای گران قیمت بهشت زهرا (س) نقش زیادی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی توکلی نژاد معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت زهرا(س) گفت: دزدان سنگ قبرهای بهشت زهرا با کمک سنگ فروشان و نیروی انتظامی پیدا شدند.

او ادامه داد: با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش تردد شهروندان در بهشت زهرا (س) سطح ایمنی و گشت زنی ها هم افزایش پیدا کرده است .

به گفته توکلی نژاد، انتظامات بهشت زهرا (س) در ساعت اداری همیشه در حال گشت زنی است و از غروب آفتاب تا 11 شب فقط یک در بهشت زهرا باز است و تمام ماشین هایی که از بهشت زهرا خارج می شوند کنترل می شوند .

او ادامه داد: سرقت سنگ قبور در بهشت زهرا بیشتر در قبور چند طبقه بود و به عنوان مثال قبلا در یک طبقه متوفی دفن و سنگ مزار نصب شده است، بعد از مدتی که خانواده ها می خواهند از طبقه بالایی استفاده کنند بایدسنگ برداشته شود.

بسیای از سنگ فروشان در این فاصله می آیند و سنگ را بدون هماهنگی با خانواده متوفی می برند تا آن را زیرنویس کنند بعد به یکباره خانواده متوفی متوجه می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه از دستگیری دزدان سنگ قبرهای بهشت زهرا

جزییات تازه از دستگیری دزدان سنگ قبرهای بهشت زهرا