مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:522022-03-16اقتصادي

پروژه تعریض لاین شمالی آزادراه کرج- قزوین به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، با اشاره به اجرای پروژه تعریض لاین شمالی آزادراه کرج- قزوین از پل فردیس تا مهرویلا، اظهار کرد: پروژه مذکور با هدف کاهش بار ترافیکی این محدوده به طول  4.

5 (چهارونیم) کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 190 میلیارد ریال در دو فاز اجرایی شد.

وی افزود: فاز اول این پروژه از محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری در اسفندماه سال گذشته با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و گره ترافیکی آن برطرف شد.

این مقام مسؤول درباره فاز دوم این پروژه نیز توضیح داد و گفت: براساس قرارداد، فاز دوم این پروژه به طول یک و نیم کیلومتر از محدوده پایانه مسافری شهید کلانتری تا خروجی مهرویلا از تیرماه سال جاری آغاز شد و مقرر بود تیرماه سال آینده به بهره برداری برسد، اما باتوجه به تاکید و حساسیت ویژه استاندار البرز به منظور تسریع در خدمت رسانی بیشتر به مردم و کاربران جاده ای این پروژه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال طی 9 ماه انجام شد و روز دوشنبه، 23 اسفند به بهره برداری رسید.

زندی فر یادآور شد: اجرای پروژه تعریض آزادراه تهران-کرج-قزوین با هدف کاهش بار ترافیکی آزادراه در سه بخش تعریف شده است که بخش اول آن در لاین شمالی و جنوبی گرمدره در سنوات گذشته به بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تعریض لاین شمالی آزادراه کرج- قزوین به بهره برداری رسید

پروژه تعریض لاین شمالی آزادراه کرج- قزوین به بهره برداری رسید