مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:522022-03-16سياسي

جهاد تبیین عامل ایجاد خودباوری در بین نسل جوان جامعه است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از محورهای مهم جهاد تبیین مردمی بودن است و باید افتخارات و حماسه های عظیم انقلاب اسلامی برای نسل جوان به خوبی تبیین شود و نهضت افتخارات برای نسل جوان شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی  بعد از ظهر امروز در آیین پنجمین گردهمایی پیشکسوتان و مربیان آموزش نظامی استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت عملیات والفجر 10 اظهار کرد: رحلت ملکوتی مرجع عالیقدر و مجاهد وارسته و عالم بصیر و انقلابی حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی که حیات بابرکت خود را در راه تولید و ترویج علوم دینی و فرهنگ اهل بیت(ع) گذراند موجب تاثر امت اسلامی شد.

وی افزود: آیت الله علوی گرگانی از مروجان اندیشه حضرت امام خمینی(ره) و یار صدیق مقام معظم رهبری بود و خاضعانه و دلسوزانه در راه تحقق آرمان های انقلاب تلاش نمود و این ضایعه را محضر امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، جامعه نخبگانی و آحاد مردم و ارادتمندان ایشان تسلیت می گوییم.

سردار کریمی ادامه داد: استکبار جهانی و حامیان آن در همه راهبردهای 43 ساله خود علیه اتقلاب اسلامی با شکست جدی مواجه شده اند و انقلاب اسلامی در دهه پنجم حیات با برکت خود،  در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین عامل ایجاد خودباوری در بین نسل جوان جامعه است

جهاد تبیین عامل ایجاد خودباوری در بین نسل جوان جامعه است