مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-16سياسي

شهرداری فردیس بالاخره درجه دار شد


پس از گذشت بیش از 4 سال از مستقل شدن شهرداری فردیس، رتبه شهرداری فردیس توسط وزیر کشور ابلاغ شد و شهرداری بدون درجه فردیس رتبه 10 را اخذ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ملیحه اکبری، رییس شورای اسلامی شهرستان فردیس، در جمع اصحاب رسانه، گفت: با تلاش و پیگیری شهردار فردیس، رتبه شهرداری فردیس توسط وزیر کشور ابلاغ شد که این امر می تواند نوید بخش تخصیص اعتبارات به ویژه در حوزه عمرانی و توسعه خدمات برای شهروندان باشد.

 وی افزود: ارتقای درجه شهرداری ها، بر مبنای ضوابط و شاخص های درآمد مستمر و خالص شهرداری، جمعیت شهر و موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری تعیین می شود که با توجه به رشد هرساله بودجه در شهرداری فردیس و تحقق آن، جهش دو برابری در بودجه امسال، همچنین تلاش و پیگیری ویژه شهرداری برای اخذ رتبه، خوشبختانه پس از سال ها نتیجه مطلوب حاصل و رتبه شهرداری فردیس ابلاغ شد.

دبیر شورای اسلامی شهر فردیس اخذ رتبه 10 برای شهرداری فردیس را امتیازی ویژه برای تخصیص اعتبارات و توسعه خدمات دانست و اضافه کرد: شهرداری فردیس برای گرفتن رتبه به تفریغ بودجه 3 سال نیاز داشت که تفریغ بودجه سالهای 97، 98 و 99 ارائه شد و شهرداری فردیس با جهش و ارتقای بودجه و درآمدها توانسته در حالی رتبه 10 را اخذ کند که بالاترین رتبه شهرداری های کشور 12 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری فردیس بالاخره درجه دار شد

شهرداری فردیس بالاخره درجه دار شد