مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:122022-03-16حوادث

قدردانی از مردم و برخورد با هنجارشکنان/ دستگیری 154 هنجارشکن


جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با قدر دانی از همراهی شهروندان در رعایت توصیه های اعلام شده، از دستگیری 154 هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

- ، سردار حمید هداوند با اشاره به اینکه چهارشنبه آخر سال امسال در مقایسه با سال های قبل، چهارشنبه آخر سال آرام تری بود، بیان داشت: جا دارد از همراهی و هم افزایی همه شهروندان گرامی در رعایت توصیه های اعلام شده از سوی پلیس، آتش نشانی و… قدردانی و تشکر صمیمانه خود را اعلام کنم.

وی با اشاره به اینکه در آخرین چهارشنبه سال جاری خوشبختانه شاهد حوادث ناخوشایند و بغرنجی نبودیم، افزود: همه تلاش ما برای حفظ سلامت و امنیت شهروندان و جلوگیری از به مخاطره افتادن این موضوع است.

سردار هداوند با اشاره به دستگیری 154 نفر از افرادی که حرکات خارج از عرف و هنجار شکنانه داشته اند و برای سایر شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند، بیان داشت: در شب گذشته از سوی شهروندان گرامی تماس های متعددی با سامانه 110 داشته ایم و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، مأموران به سرعت در محل های اعلامی حضور پیدا کردند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه خدمتگزاری بزرگ ترین مدال افتخار برای ما می باشد، خاطر نشان کرد: شب گذشته هم در راستای خدمتگزاری هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان و برای جلوگیری از هنجارشکنی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از مردم و برخورد با هنجارشکنان/ دستگیری 154 هنجارشکن

قدردانی از مردم و برخورد با هنجارشکنان/ دستگیری 154 هنجارشکن