مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 17:372022-03-16دانش

رویداد هوشمندسازی مصرف آب شرب و کشاورزی رفسنجان به ایستگاه پایانی رسید


نخستین رویداد استارت آپی بهینه سازی و هوشمندسازی مصرف آب شرب و کشاورزی شهرستان رفسنجان به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، عصر امروز آیین اختتامیه نخستین رویداد استارت آپی بهینه سازی و هوشمندسازی مصرف آب کشاورزی و شرب شهرستان رفسنجان در تالار فرهیختگان دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار شد.

قدیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان رویدادها و استارت آپ ها را فرصت بسیار خوبی برای عرضه ایده ها دانست که ایده ها مطرح و به واقعیت می پیوندند که در راستای تحقق شعار سال این رویدادها می توانند راهگشا باشند.

محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت اظهار کرد: در بیانیه گام دوم و هفت محوری که مقام معظم رهبری تاکید دارند، یکی از هفت محور مباحث علمی در نقشه راه چهل ساله دوم انقلاب است؛ بر این اساس و با توجه به اینکه سپاه در تمام بیاناتی که معظم له دارند، خود را موظف به ترسیم مسیری برای اینکه بتواند منویات رهبری را جامه عملی بپوشاند، دانسته و بسیج علمی پژوهشی در سپاه تشکیل شده و تمام پایگاه های مقاومت این واحد علمی پژوهشی را دارند.

وی تصریح کرد: طبق بررسی های واحد علمی پژوهشی، مهم ترین معضل و مشکلی که در رفسنجان وجود دارد، آب شرب و کشاورزی است و سپاه اولین پیشنهاددهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد هوشمندسازی مصرف آب شرب و کشاورزی رفسنجان به ایستگاه پایانی رسید

رویداد هوشمندسازی مصرف آب شرب و کشاورزی رفسنجان به ایستگاه پایانی رسید