مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-16ورزشي

ضرورت ایجاد شبکه فاضلاب برای بافت فرسوده قشم


بافت قدیم قشم شبکه گازرسانی و فاضلاب ندارد و شبکه آب رسانی آن نیز فرسوده است، از همین روی به دنبال ایجاد و بهسازی زیرساخت های بافت قدیم به ویژه ایجاد شبکه فاضلاب هستیم.

- ایسنا/هرمزگان رییس شورای شهر قشم گفت: بافت قدیم قشم شبکه گازرسانی و فاضلاب ندارد و شبکه آب رسانی آن نیز فرسوده است، از همین روی به دنبال ایجاد و بهسازی زیرساخت های بافت قدیم به ویژه ایجاد شبکه فاضلاب هستیم.

حبیب بازماندگان قشمی، امروز (25 اسفندماه) در آیین گرامیداشت روز شهردار، بیان کرد: شورای شهر، شورای کل شهر است و نه شورای شهرداری، لذا تمام شهر عرصه خدمات رسانی می دانیم.

آنچه شورای شهر از شهرداری انتظار دارد بیش از اقدامات در حال انجام است و باید توانی مضاعف به کار گرفته شود.

رییس شورای شهر قشم خاطرنشان کرد: در امورات فرهنگی ورزشی برنامه های مدونی داریم و در همین راستا فرهنگسرا در ساختمان قدیم شهرداری منتقل می شود و مدیریت فرهنگی ورزشی فعالیت خواهد داشت.

بازماندگان تصریح کرد: شهرداران محلات و شورایاران محلات کمک کار شورای شهر و شهرداری در خدمات رسانی هدفمند بر اساس اولویت ها خواهند بود.

به گفته وی احداث بلوار رسالت از میدان شهدا تا انتهای چاه بهار، پارک مرجان، پارک مهر، بازگشایی خیابان امام و احداث ورزشگاه های محلی هم اکنون ازجمله مهم ترین پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد شبکه فاضلاب برای بافت فرسوده قشم

ضرورت ایجاد شبکه فاضلاب برای بافت فرسوده قشم