مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-16ورزشي

حمایت از قهرمانان و جوانان در اولویت برنامه های دولت باشد


نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در دیدار با معاون امور جوانان وزارت ورزش خواستار حمایت بیشتر دولت از قهرمانان و جوانان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت ا.

دژکام در دیدار با وحید یامین پور اظهار داشت: این روزها باید ورزش کرد و از ورزش حمایت کرد همانگونه که دنیا از ورزش در اهداف سیاسی خود خیلی استفاده می کند و این محقق نمی شود مگر با حمایت از جوانان خصوصاً جوانانی که در عرصه ورزش فعالیت دارند و برای این مرز و بوم افتخار می آفرینند و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزاز در می آورند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: دولت هم باید حمایت از قهرمانان را در اولویت قرار دهد چرا که دیر عمل کردن به وعده ها باعث دلسردی این عزیزان می شود.

وی با اشاره به تجلیل از محمد علی گرایی، قهرمان کشتی فرنگی در نماز جمعه شیراز به نمایندگی از مقام عظمای ولایت خواستار حمایت دولت از ورزشکاران موفق شد و اظهار داشت: حمایت از قهرمانان سرمایه گذاری است و دولت تاکنون هیچ اقدامی برای انجام وعده های خود به قهرمانان صورت نداده است و کلیه وعده ها معطل مانده است و نیاز است که به وعده ها جامعه عمل بپوشانند.

نماینده ولی فقیه در فارس در ادامه بر اعتماد به جوانان تاکید کرد و افزود: ما سال های انقلاب را که نگاه می کنیم می بینیم که علاوه بر جوانان حتی نوجوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از قهرمانان و جوانان در اولویت برنامه های دولت باشد

حمایت از قهرمانان و جوانان در اولویت برنامه های دولت باشد