مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-16دانش

سرپرست پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله را منصوب کرد.

- به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل با صدور حکمی محمدحسن بازیار را به عنوان سرپرست پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله منصوب کرد.

متن حکم انتصاب محمدحسن بازیار به شرح ذیل است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، و بنا بر پیشنهاد معاون محترم پژوهشی به موجب این حکم به سمت سرپرست پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی (یاوران علمی) آن پژوهشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

انتظار می رود که با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن پژوهشگاه را به شرح ذیل به انجام برسانید: - گسترش پژوهش های نیاز محور و جهت دهی تحقیقات به سمت حل نیازهای حال و آینده کشور - استفاده از ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان پسادکتری برای اجرای طرح های کاربردی و توسعه ای دارای بهره بردار بالقوه و بالفعل - تعریف طرح های کلان ملی مورد نیاز کشور و اجرای آنها از طریق همکاری با ذی نفعان و بازیگران بخش های خصوصی و دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله منصوب شد

سرپرست پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله منصوب شد