مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-16اجتماعي

محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی نیمه شعبان در قم و جمکران + جزییات


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی در روز نیمه شعبان در محورهای قم و جمکران را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی نیمه شعبان در قم و جمکران را تشریح کرد.

 وی گفت: ورود کلیه اتوبوس های برون شهری به معابر شهر قم ممنوعیت کامل دارد و رانندگان اتوبوس باید جهت توقف از پارک سوار شمالی واقع در بلوار شهید سلیمانی استفاده کنند.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه از ابتدای دوربرگردان واقع در بلوار سمیه مقابل شاه احمدقاسم تا میدان آل یاسین و مسجدمقدس جمکران، محدودیت ترافیکی اعمال می شود تصریح کرد: از ابتدای صبح روز پنج شنبه تا پایان روز جمعه محدودیت اعمال شده و مسیر به سمت مسجدجمکران به تردد عابرین پیاده اختصاص یافته و باند برگشت از مسجدجمکران به سمت حرم بصورت 2طرفه جهت تردد وسایل نقلیه عمومی و امدادی اختصاص داده شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: مسیر حرکت ناوگان حمل و نقل عمومی از مسیر میدان بسیج – خیابان معلم شرقی – بلوار پیامبراعظم – میدان آل یاسین و بالعکس سرویس دهی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی نیمه شعبان در قم و جمکران + جزییات

محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی نیمه شعبان در قم و جمکران + جزییات