مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-16سياسي

ارائه خدمات نوروزی سامانه 09629 به زبان انگلیسی


کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: سامانه ملی سفر 09629 نوروز امسال در کنار ارائه خدمات به مسافران داخلی، به گردشگران خارجی نیز به زبان انگلیسی خدمات ارائه می کند.

- به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، پاسخگویی به تماس ها، رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافران و گردشگران خارجی در امور مختلف اطلاعاتی و خدماتی از جمله ورود موقت و خروج گمرکی از تمامی مرزهای کشور از جمله فعالیت هایی است که کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از گذشته تا کنون در سرفصل فعالیت ها و وظایف خود قرار داده است.

در این راستا نوروز 1401 به منظور تسهیل در تردد گردشگران خارجی و رونق صنعت گردشگری در کشورمان، مسائل و مشکلات گردشگران خارجی در روزهای کاری و حتی ایام تعطیل به صورت 24 ساعته از طریق سامانه 09629 بررسی و رسیدگی می شود.

مسافران و گردشگران خارجی در صورت مواجهه با هرگونه مشکلات گمرکی و یا انتظامی، نیاز به خدمات امداد خودرو و یا اطلاعات راه، آب و هوا، اقامت و … در هر نقطه از ایران می توانند با سامانه ملی سفر 09629 تماس بگیرند و برای حل مشکل و یا دریافت راهنمایی های لازم از تجارب و دانش تخصصی کارشناسان مربوطه به زبان انگلیسی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات نوروزی سامانه 09629 به زبان انگلیسی

ارائه خدمات نوروزی سامانه 09629 به زبان انگلیسی