مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-16سياسي

آیت الله علم الهدی: آل سعود، شجره ملعونه منطقه و جهان اسلام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در تجمع بزرگ طلاب و حوزویان در محکومیت جنایات وهابیت سعودی، آل سعود را شجره ملعونه منطقه و جهان اسلام خواند و گفت: این درخت شوم که توسط استعمار انگلستان در بلاد اسلامی به وجود آمد، صدمات و خسارات بزرگی برای امت به بار آورده و در روزهای ماه شعبان که مایه مسرت مسلمانان است، این جنایت سعودی ها قلوب مسلمین را داغدار کرد.

وی افزود: وارثان کفار قریش و خلفای طاغوت در حکومت بنی امیه و بنی عباس، امروز در سرزمین وحی حاکم هستند و شرایط امروز برادران و خواهران ما در عربستان سعودی نیز به منزله همان مسلمانان رنج کشیده ای است که تا پیش از فتح مکه، اسیر قساوت بزرگان کفار در این شهر بودند.

براندازی اسلام شیعی نقشه حساب شده استکبار جهانی است نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، تاکید کرد: براندازی اسلام شیعی، نقشه حساب شده و برنامه قطعی استکبار جهانی است.

استکبار جهانی، اسلام ناب محمدی را بزرگترین چالش در برابر جهان خواری خود می داند و از آن جایی که سالها است که در برابر جریان مقاومت اسلامی و اسلام شیعی ناتوان است، تصمیم دارد از جریان انحراف به عنوان ابراز دست خود در منطقه استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: آل سعود، شجره ملعونه منطقه و جهان اسلام است

آیت الله علم الهدی: آل سعود، شجره ملعونه منطقه و جهان اسلام است