مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-16سياسي

دفتر یونسکو برگزارکننده برنامه های «مسیر گردشگری غرب کشور» بود/ بابت حواشی متأسفم


شهردار همدان با ابراز تأسف از حواشی رخ داده در برنامه «مسیر گردشگری غرب کشور» گفت: دفتر یونسکو برگزارکننده برنامه های مسیر گردشگری غرب کشور بود و مدیریت شهر همدان نقشی در انتخاب و ممیزی گروه ها نداشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سید مسعود حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی برگزاری آیین جهانی نوروز در مسیر گردشگری غرب کشور اظهار کرد: روز گذشته مراسمی با عنوان مسیر گردشگری غرب کشور در همدان برگزار شد که از آرامگاه بوعلی آغاز شد و از پیاده راه بوعلی و میدان امام(ره) عبور کرد و به تپه هگمتانه رسید.

 وی با اشاره به اینکه مسیر گردشگری غرب کشور در شهرهای همدان، سنندج و کرمانشاه تعریف شده است گفت: هدف از برگزاری این برنامه در همدان جذب توریسم و معرفی آثار و بناهای تاریخی و مکان های گردشگری این شهر بود.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: در این برنامه مردم همدان به دعوت شهرداری پاسخ گفتند و استقبال خوبی هم در مراسم افتتاحیه و مسیری که تعریف شده بود از سوی گروه ها و اقوام مختلف که از شهرهای استان های مختلف کشور حضور یافته بودند، صورت گرفت.

 وی با بیان اینکه در حاشیه مراسم یک گروه از اقوام متعلق به یکی از استان های جنوبی کشور در همدان حضور یافته بوده که باعث ایجاد حواشی شد گفت: تصور ما بر این بود این گروه در همدان حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر یونسکو برگزارکننده برنامه های «مسیر گردشگری غرب کشور» بود/ بابت حواشی متأسفم

دفتر یونسکو برگزارکننده برنامه های «مسیر گردشگری غرب کشور» بود/ بابت حواشی متأسفم