مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-16سياسي

آمادگی تیم های پژوهشی دانشگاه سمنان برای همکاری با جهاددانشگاهی استان


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان از آمادگی تیم های پژوهشی این دانشگاه برای همکاری با مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد - ایسنا/سمنان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان از آمادگی تیم های پژوهشی این دانشگاه برای همکاری با مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد دکتر سیف الله سعدالدین در دیدار روسای دانشگاه سمنان و جهاددانشگاهی این استان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های بالای جهاددانشگاهی، ورود این نهاد به موارد برزمین مانده و لاینحل می تواند کارگشا باشد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی برپایه تفکر و مدیریت جهادی شکل گرفته افزود: دانشگاه سمنان در حوزه اساتید و دانشجویان دکترا و ارشد از ظرفیت خوبی برخوردار است و جهاددانشگاهی استان می تواند از این ظرفیت ها در راستای اجرای طرح های خود بهره بگیرد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان با بیان اینکه دانشگاه سمنان در زمره یک درصد دانشگاه های تأثیرگذار علمی جهان قرار دارد تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه سمنان، دارای بیش از 14 هزار دانشجو و 400 عضو هیأت علمی است .

سعدالدین از انتشار 18 مجله علمی و تخصصی در این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: آمادگی داریم که مقالات همکاران جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف و مرتبط با این مجلات را منتشر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی تیم های پژوهشی دانشگاه سمنان برای همکاری با جهاددانشگاهی استان

آمادگی تیم های پژوهشی دانشگاه سمنان برای همکاری با جهاددانشگاهی استان