موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-16اقتصادي

مدیران با حمایت از واحدهای تولیدی به توسعه استان کمک کنند


مدیران ادارات با حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری به توسعه استان کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در یکصدو هفتاد و ششمین جلسه تسهیل و کارگروه رفع موانع تولید استان اظهار کرد: در راستای توسعه استان مدیران باید از سرمایه گذاری و طرح های تولیدی به صورت جدی حمایت کنند.

وی مصوبات کارگروه را لازم الاجرا دانست و بر حضور مدیران در جلسات کارگروه رفع موانع تولید تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه در این کارگروه در مورد روند فعالیت واحدهای تولیدی تعیین تکلیف می شود و مصوبه نهایی صادر می شود یادآورشد: طرح ها و واحدهای تولیدی کارشناسی شده باید به این کارگروه معرفی شود تا تصمیمات نهایی در مورد آن گرفته شود.

امسال 74 درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید اجرایی شده است سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در سال جاری تاکنون 74 درصد مصوبات در کارگروه رفع موانع تولید اجرایی شده است.

بختیار خلیقی با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون 20 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است ، تعداد پرونده های این جلسات را 223 پرونده و تعداد مصوبات کارگروه را 431 مصوبه ذکر کرد.

وی افزود: از تعداد 431 مصوبه کارگروه تاکنون 320 مصوبه معادل 74 درصد مصوبات اجرایی شده و تعداد 111 مصوبه حدود 26 درصد در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران با حمایت از واحدهای تولیدی به توسعه استان کمک کنند

مدیران با حمایت از واحدهای تولیدی به توسعه استان کمک کنند