مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-16فرهنگي

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/


خبرهایی از بخش کارگاهی سیزدهمین جشنواره سایه ، پیام رضا بابک برای روز ملی هنرهای نمایشی و خبرهای از اجراهای تئاتر کودک در شهرزاد از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

- خبرهایی از بخش کارگاهی سیزدهمین جشنواره "سایه"، پیام رضا بابک برای روز ملی هنرهای نمایشی و خبرهای از اجراهای تئاتر کودک در شهرزاد از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

پرزنت حضوری بخش کارگاهی سیزدهمین جشنواره سایه با بررسی 51 طرح راه یافته به این مرحله جشنواره روز دوشنبه و سه شنبه 23 و 24 اسفندماه توسط مجید برزگر، سعید نجاتی و تی یام یابنده برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و ارتباط با رسانه جشنواره ملی سایه ، مرحله دوم بخش کارگاهی جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی سایه با ارائه طرح های راه یافته به این بخش، روز دوشنبه و سه شنبه 23 و 24 اسفندماه پایان یافت.

پرزنت حضوری بخش کارگاهی سیزدهمین جشنواره سایه طی این 2 روز با رویکرد استعدادیابی و با روش پیچینگ ارائه طرح توسط مجید برزگر، سعید نجاتی و تی یام یابنده و با ارائه 51 طرح از طرف متقاضیان، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین، نتایج بخش کارگاهی جشنواره سایه طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان، دوره های بخش کارگاهی را تا اردیبهشت ماه 1401 زیر نظر مجید برزگر، سعید نجاتی، آرمان فیاض و تی یام یابنده به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/