مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-16اقتصادي

اهدای 43 سری جهیزیه به نوعروسان بندرانزلی در آستانه نیمه شعبان


امسال 43 مورد جهیزیه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال به نوعروسان شهرستان اهدا شده است.

- ایسنا/گیلان رییس کمیته امداد بندر انزلی گفت: امسال 43 مورد جهیزیه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال به نوعروسان شهرستان اهدا شده است.

واحد موحدی فر در حاشیه اهدای 10 سری جهیزیه که در بزرگداشت فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مجموع امسال 43 مورد جهیزیه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بندر انزلی اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز علاوه بر اهدای جهیزیه به نوعروسان، 50 بسته معیشتی به ارزش 250 میلیون ریال نیز به ایتام شهرستان بندر انزلی اهدا شد، تصریح کرد: هر بسته معیشتی هزینه ای نزدیک به 500 هزار تومان داشت که این مبلغ با کمک خیرین و حامیان نیک اندیش کمیته امداد تامین شده است.

رییس کمیته امداد بندرانزلی با اشاره به تعداد 1878 حامی در این شهرستان تاکید کرد: تعداد فرزندان ایتام 83 و تعداد فرزندان محسنین 203 نفر هستند که طی این مدت جمع درآمد اکرام از طریق کمک های خیرین بیش از 18 میلیارد و 470 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه بسته های معیشتی توزیع شده در ماه رمضان و ماه محرم به تعداد 1050 بسته با اعتبار سه میلیارد و 150 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 43 سری جهیزیه به نوعروسان بندرانزلی در آستانه نیمه شعبان

اهدای 43 سری جهیزیه به نوعروسان بندرانزلی در آستانه نیمه شعبان