مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-16سياسي

لزوم انعکاس دستاوردهای نظام در راستای جهاد تبیین


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: یکی از موضوعات جهاد تبیین این است که دستاوردهای نظام و انقلاب و واقعیت های جامعه برای نسل جوان گفته شود تا از سیاه نمایی های دشمن به خصوص در حوزه های فرهنگی جلوگیری شود.

-   جواد قناعتی چهارشنبه 25 اسفند در مراسم جشن اعیاد شعبانیه و پایان سال در جهاددانشگاهی فارس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین، گفت: جهاد تبیین از دو کلمه جهاد و تبیین تشکیل شده که هر کدام معنای خاص و مهمی دارند و باید به معنای هر دو در کنار یکدیگر توجه کرد.

او با طرح این سئوال که فلسفه جهاد چیست و در کجا فرمان جهاد صادر می شود؟ افزود: وقتی احساس و مؤلفه هایی وجود دارد که مشخص می کند مورد هجمه واقع شده ایم باید در مقابل آن جهاد کنیم و این جهاد بعد دفاعی برای حفاظت از دستاوردهای نظام، انقلاب و اسلام دارد.

قناعتی با بیان اینکه تبیین نیز به معنای روشن کردن و بصیرت افزایی کردن است، گفت: یکی از ابعاد جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب، قطعاً همین بحث بصیرت افزایی آحاد مردم است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب یک حکیم ارزشمند هستند، به سخنان شهید قاسم سلیمانی در این رابطه اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی واژه حکیم را برای رهبر معظم انقلاب به کار می بردند که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انعکاس دستاوردهای نظام در راستای جهاد تبیین

لزوم انعکاس دستاوردهای نظام در راستای جهاد تبیین