مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-16دانش

وبینار «مقاله: مشارکت در پیشبرد علم یا ابزار ارتقا» برگزار می شود


دومین وبینار کاشتن برای آینده با موضوع «مقاله: مشارکت در پیشبرد علم یا ابزار ارتقا» دوشنبه 15 فروردین ماه سال 1401 برگزار خواهد شد.

- به نقل از وزرات بهداشت، این وبینار دوشنبه 15 فروردین ماه سال 1401 ساعت 10 تا 12 به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

پس از برگزاری موفقیت آمیز نشست نخست که به موضوع پژوهش کاربردی پرداخت، دومین نشست و وبینار کاشتن برای آینده با موضوع مقاله: مشارکت در پیشبرد علم یا ابزار ارتقا به صورت پنل و با به اشتراک گذاری نظرات موافق و مخالف ارائه می شود.

دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، حمیدرضا نمازی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر عبدالرضا نوروزی چاکلی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهد، دکتر اکبر فتوحی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر شقایق حق جوی رییس مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعضای این پنل هستند.

این رویداد به عنوان دومین نشست از سلسله نشست های کاشتن برای آینده است که به صورت ماهانه و به همت مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «مقاله: مشارکت در پیشبرد علم یا ابزار ارتقا» برگزار می شود

وبینار «مقاله: مشارکت در پیشبرد علم یا ابزار ارتقا» برگزار می شود