مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-16ورزشي

خدمت به مردم در دستور کار وزرات ورزش و جوانان دولت سیزدهم


معاون حقوقی ، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: خدمت به مردم و خلق الله یکی از وظایف مهمی است که در دستور کار این وزارت خانه در دولت سیزدهم قرار داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ارومیه، بنیامین شکوه فر معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در محل تالار شمس ارومیه اظهار داشت: بنا به فروموده حضرت علی (ع) که فرمودند: فرصت ها مانند ابر می گذرند ما نیز باید از فرصت های به دست آمده و نعمت های وافری که در اختیار داریم در راستای خدمت به خلق الله استفاده کرده و به عنوان کارگزاران  و خدمت گزاران نظام در خدمت و اختیار مردم باشیم.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران تفکر مدیریتی بسیار مهمی به نام جریان انقلابی وجود دارد که پایه و اساس مستحکمی دارد که از امام راحل و مقام معظم رهبری و به تبع آن از دولت سیزدهم به ما رسیده است که همانا محبت کردن به همدیگر و همدل شدن با مردم است.

شکوه فر ادامه داد: به طور یقین اگر وجود مسئولان مالامال از عشق و محبت باشد این محبت را به آحاد مردم انتقال داده و به سیره ائمه اطهار رفتار می کنند.

معاون حقوقی ، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: یک مسئول مقبول مسئولی است که تمام توانش صرف خدمت به مردم باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم در دستور کار وزرات ورزش و جوانان دولت سیزدهم

خدمت به مردم در دستور کار وزرات ورزش و جوانان دولت سیزدهم