مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-16سياسي

امام جمعه ایلام: مهدکودک ها مورد غفلت قرار گرفته اند


بخش کانون فکری کودکان و نوجوانان که مجموعه تاثیر گذاری از رنج سنی 6 تا 14 ساله را تشکیل داده و مهد کودک هایی که در سطح استان مورد غلفت قرار گرفته مکان هایی حساس تلقی می شوند و نیازمند سرمایه گذاری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام در نشست پایانی شورا نهادهای حوزوی استان در سال جاری گفت: آسیب شناسی نیازمند گروه هایی است که شبهات دشمنان در خصوص باورهای دینی و زیر سوال بردن ابعاد فرهنگی را خنثی کند.

وی افزود: ما بایستی در برابر مسائل دینی مربوط به مردم و انتظارات مردم از مسائل دینی پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با توجه به نزدیکی این ایام به عید بزرگ نیمه شعبان بیان کرد: این مجموعه باید زمینه سازی ظهور را فراهم و منتظران واقعی را تربیت کند و این مهم برآوردن انتظارات رهبر جامعه اسلامی را می طلبد.

کریمی تبار گفت: بخش دیگر جهاد تبیین این است که نقش خود را بشناسیم و بدانیم که چه زمانی نیاز است از لاک دفاعی بیرون آمده چه زمانی حالت تهاجمی به خود گرفته و چه زمانی نقش تبیین گر داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما باید فرهنگ ساز تذکر سازنده شویم، نهادها به کسانی که از انجام مسئولیت سر باز می زنند تذکر دهند که این امر بهتر از ماندن کار روی ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ایلام: مهدکودک ها مورد غفلت قرار گرفته اند

امام جمعه ایلام: مهدکودک ها مورد غفلت قرار گرفته اند