مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-16سياسي

جهاددانشگاهی نمودی از نگاه جهادی به کار و فعالیت است


رییس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به ارتقاء جایگاه این نهاد در سطح استانی و ملی، تاکید کرد که جهاددانشگاهی نمودی از نگاه جهادی به کار و فعالیت و خدمت رسانی است.

- دکتر مظاهر بابایی چهارشنبه 25 اسفند در مراسم جشنی که ویژه اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) برگزار شد، از رشد همه جانبه جهاددانشگاهی فارس در زمینه های کمی و کیفی خبر داد و این رشد و ارتقاء را ثمره تلاش های همه جهادگران عضو این نهاد برشمرد.

بابایی با بیان اینکه طی سال های اخیر جهاددانشگاهی در فارس هم به تبع مسائل محلی، ملی و جهانی، با مشکلات و دشواری های عدیده ای روبرو بوده است، گفت: موفقیت های حاصله در بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و .

نشان داد که مشکلات خللی در کار جهادگران دانشگاهی ایجاد نمی کند.

او با بیان اینکه همه نیروهای شاغل در جهاددانشگاهی، توانمند بوده و دارای ظرفیت های ارزشمندی هستند، دشواری انتخاب افراد نمونه را به همین دلیل دانست و گفت: همین تلاش های ستودنی طی 4 سال گذشته موجب کسب اعتبار بیشتر توسط جهاددانشگاهی فارس در عرصه استانی و ملی شده است.

بابایی ضمن یادآوری اینکه حتی اعضای بازنشسته جهاددانشگاهی نیز دغدغه این نهاد و پیشرفت آن را دارند، گفت: نگاه جهادی به فرد اجازه نمی دهد که منتظر دعوت بماند، بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی نمودی از نگاه جهادی به کار و فعالیت است

جهاددانشگاهی نمودی از نگاه جهادی به کار و فعالیت است