مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-16سياسي

تدوین سند پیشرفت و توسعه دیشموک تا دو ماه آینده


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات منطقه دیشموک به صورت میدانی بررسی و سند توسعه 75 روستای این بخش تهیه و تدوین شود.

- احسان عسکری در بازید از بخش دیشموک با بیان اینکه به جد مشکلات مردم منطقه دیشموک پیگیری می شود، افزود: در این سفر دستگاه هایی همچون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق کارآفرینی امید استان، جهادکشاورزی و بسیج سازندگی و برخی از دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

وی با اشاره به هدف این سفر ااظهارکرد: در این سفر مشکلات و پتانسیل های توسعه بخش دیشموک با هدف ارتقا درآمد در 75 روستای بخش دیشموک انجام شد.

معاون اقتصادی استانداری با اشاره به محورهای این سفر خاطرنشان کرد: این سفر در سه محور معیشت، اقتصادی و اجتماعی با هدف شناسایی قابلیت های منطقه دیشموک انجام تا در جلسات تشکیل شده در فرمانداری و استانداری برنامه ریزی برای توسعه آن داشته باشیم.

عسکری تصریح کرد: پس از برنامه ریزی ها، مسائلی از قبیل بودجه بندی متناسب ومتناظر با فعالیت ها و امور اقتصادی که تامین خواهیم کرد بودجه تعریف می شود.

وی با اشاره به محل تامین این بودجه ها برای توسعه بخش دیشموک ادامه داد: این بودجه از محل اعتبارات سالیانه و بخشی دیگر از محل اعتبارات و تسهیلات اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند پیشرفت و توسعه دیشموک تا دو ماه آینده

تدوین سند پیشرفت و توسعه دیشموک تا دو ماه آینده