مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-16اقتصادي

پیشرفت 95 درصدی مسکن محرومان در نهاوند


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند از پیشرفت 95 درصدی مسکن محرومان این شهرستان طی 15 ماه گذشته خبر داد.

- علیرضا نثاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: از ابتدای مهرماه تاکنون 400 واحد در قالب مسکن محرومان ویژه افراد فاقد مسکن و دارای شرایط خاص در روستاهای شهرستان آغاز شده که از 95 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است.

   وی افزود: به منظور احداث این واحدها تفاهمنامه با سازمان مدیریت و برنامه و بودجه منعقد شده که بر اساس آن به هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات با نرخ پنج درصد اعطا شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند گفت: البته این رقم در حال حاضر به 100 میلیون تومان تغییر یافته و به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به این قشر در حال پیگیری برای افزایش این مبلغ به 200 میلیون تومان هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش ما برای تسهیل و تسریع در کار ساخت مسکن محرومان است اضافه کرد: در این راستا برای هر واحد مسکونی در حال ساخت نیز مبلغ 30 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده و علاوه بر آن این افراد معاف از پرداخت هزینه نظارت و طراحی و صدور پروانه ساخت هستند.

نثاری با بیان اینکه از 26 هزار و 571 واحد مسکونی روستایی تاکنون 20 هزار و 50 واحد نوسازی شده است افزود: در حوزه نوسازی مسکن روستایی طی یک سال گذشته بالغ بر 850 واحد مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 95 درصدی مسکن محرومان در نهاوند

پیشرفت 95 درصدی مسکن محرومان در نهاوند