مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-16سياسي

سرپرست آب و فاضلاب استان بوشهر معارفه شد


طی حکمی از سوی رییس مجمع عمومی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابوالحسن عالی به عنوان سرپرست شرکت آب و فاصلاب استان بوشهر منصوب شد.

- ، ابوالحسن عالی از نیروهای متخصص بومی استان، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران آب است که 20 سال سابقه خدمت در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر را در پرونده خدمتی دارد.

وی پیش از این قائم مقام شرکت آبفای استان بوده و سوابقی نظیر معاون مهندسی و توسعه، معاون آب شرکت پس از یکپارچگی و مدیر امور آبفا شهرستان های کنگان، دشتی، دشتستان در کارنامه خدمتی خود دارد.

در آیینی که در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفا کشور در شرکت آب و فاضلاب بوشهر برگزار شد با تجلیل از عبدالحمید حمزه پور، ابوالحسن عالی به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر معارفه شد.

ابوالحسن عالی اظهار داشت: در تداوم فعالیت های انجام شده افزایش پایداری در تأمین آب، هوشمند سازی مدیریت و خدمات شرکت آب و فاضلاب و حرکت در راستای کاهش هدررفت و استفاده از ظرفیت منابع انسانی شرکت به طور ویژه مورد توجه قرار دارد.

وی عنوان کرد: در بخش آب شیرین کن ها اکنون ظرفیت تولید استان بوشهر حدود 40 هزار مترمکعب است که براساس چشم انداز طراحی شده ظرف یکی دو سال به 150 هزار مترمکعب افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست آب و فاضلاب استان بوشهر معارفه شد

سرپرست آب و فاضلاب استان بوشهر معارفه شد