مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-16سياسي

افزایش 212 هزار مترمکعب به ظرفیت مخازن ذخیره آب شرب یزد


مدیر عامل شرکت آبفا از ساخت 212 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: حدود 150 هزار مترمکعب این مخازن در حال ساخت و مابقی در حال برگزاری مناقصه است.

- اصغر ریاضتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سفر به استان یزد که فرمودند مسئله مهم استان یزد مسئله ی آب است، اظهار کرد: شرکت آبفا استان در سال جاری با وجود مشکلاتی اعم از خشکسالی های اخیر، قطعی پی درپی آب انتقالی و بارش کم نزولات آسمانی، دست از تلاش برنداشته و آب شرب و بهداشت شهروندان را تامین کرده است.

وی با بیان این که در حال حاضر تامین آب شرب بیش از 200 روستای استان با تانکر آبرسانی سیار انجام می شود، گفت: شرکت آبفا یزد با داشتن برنامه های میان مدت و بلند مدت در تامین آب آشامیدنی جهت مقابله با مشکلات اشاره شده نسبت به اجرای طرح های عمرانی اقدام کرده است.

ریاضتی 108 کیلومتر توسعه شبکه توزیع آب، 35 کیلومتر اصلاح و بازسازی و واگذاری تامین آب روستای چاه افضل به بخش خصوصی با مبلغ 4800 میلیارد ریال را در سال جاری یادآور شد و افزود: شرکت آبفا استان علاوه بر اجرای بیش از 107 کیلومتر خط انتقال و حفر تعداد 26 حلقه چاه و تجهیز و بهسازی تاکنون 61 حللقه چاه، 21 حلقه چاه دیگر را نیز در در حال حفر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 212 هزار مترمکعب به ظرفیت مخازن ذخیره آب شرب یزد

افزایش 212 هزار مترمکعب به ظرفیت مخازن ذخیره آب شرب یزد