مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-16حوادث

100 تماس مرتبط با چهارشنبه آخرسال به آتش نشانی سمنان گرفته شد


رییس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه 100 تماس مرتبط با چهارشنبه آخرسال به آتش نشانی سمنان گرفته شد، گفت: از این تعداد در 16 مورد آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

- ، رضا رهایی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی آتش نشانی سمنان بابیان اینکه از ساعت 17 روز 24 اسفندماه لغایت یک بامداد حدود 100 تماس مرتبط با حوادث چهارشنبه سوزی در سمنان گرفته شده است، ابراز داشت: از این تعداد در 16 مورد آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی بابیان اینکه در حوادث شب گذشته شش مورد تذکر و توصیه ایمنی بوده است، افزود: در مابقی حوادث خوشبختانه حوادث جدی را در سطح شهر شاهد نبودیم که البته اطلاع رسانی ها در این خصوص می توان گفت اثرگذار بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه درمجموع حوادث مربوط به چهارشنبه سوری در شهر سمنان به نسبت سال قبل کاهش 40 درصدی را نشان می دهد، ابراز داشت: فرهنگ سازی در فضای مجازی و فضای رسانه ها در کل به کاهش حوادث کمک کرده است.

رهایی بابیان اینکه نیروهای عملیاتی شش ایستگاه و 15 اکیپ عملیاتی با امکانات و تجهیزات در چهارشنبه سوری سال جاری آماده باش بودند، تصریح کرد: تخلیه سطل های زباله و جمع آوری لاستیک های فرسوده ازجمله اقداماتی بود که توسط شهرداری به انجام رسید و همچنین در سطح پارک ها و بوستان ها بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 تماس مرتبط با چهارشنبه آخرسال به آتش نشانی سمنان گرفته شد

100 تماس مرتبط با چهارشنبه آخرسال به آتش نشانی سمنان گرفته شد