مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-16بين الملل

لایحه سناتورهای آمریکا برای توقیف و فروش اموال روس ها به نفع اوکراین


یک گروه دو حزبی از سناتورهای آمریکایی لایحه ای را ارائه کردند که به مقام های دولت فدرال این اجازه را می دهد تا چندین میلیون دارایی روسیه و دیگران را به نفع کمک به اوکراین مصادره کرده و بفروشند.

- یک گروه دو حزبی از سناتورهای آمریکایی لایحه ای را ارائه کردند که به مقام های دولت فدرال این اجازه را می دهد تا چندین میلیون دارایی روسیه و دیگران را به نفع کمک به اوکراین مصادره کرده و بفروشند.

به گزاش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این لایحه با عنوان توقیف اموال برای بازسازی اوکراین از سوی راجر ویکر، شلدون وایتهاوس، لیندسی گراهام و ریچارد بلومنتال ارائه شده است.

سناتور ویکر گفت: هرگونه تلاش جدی برای مجازات ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه بابت حمله بی دلیلش به اوکراین مستلزم توقیف اموال غیرمشروع الیگارش های روسی است.

بر اساس این لایحه، این منابع مالی حاصل از فروش اموال توقیفی به صورت مستقیم برای بازسازی اوکراین پس از جنگ و برنامه های مرتبط نظیر ارسال کمک های بشردوستانه، کمک نظامی به نیروهای کی یف، اقدامات برای جابجایی آوارگان یا ارائه خدمات فنی و سایر سرویس ها برای انتشار آزادانه اطلاعات به مردم اوکراین صرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه سناتورهای آمریکا برای توقیف و فروش اموال روس ها به نفع اوکراین

لایحه سناتورهای آمریکا برای توقیف و فروش اموال روس ها به نفع اوکراین