مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-16سياسي

10 ایده نوآورانه حوزه زیست فناوری معرفی شدند


در رویداد فناورانه که از سوی ستاد زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، 10 ایده فناورانه منتخب ارائه شد و نتایج نهایی دهه سوم فروردین ماه سال آینده اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شتابدهنده دیاگنوپلاس به عنوان اولین شتابدهنده در حوزه تخصصی سنسور و بیوسنسور با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور سرعت بخشیدن و کمک ‏به تبدیل ایده اولیه به ایده اثبات شده و تبدیل آن به نمونه محصول یا خدمت قابل ارائه برگزار شد.

در این رویداد ایده های مرتبط با حوزه هایی چون سنسور و بیوسنسورهای پوشیدنی(Wearable) ، میکروفلوییدیک ، سنسورهای پایش غیرتهاجمی گلوکز ، سنسورهای نظارت بر علائم حیاتی رانندگان وسایل نقلیه ، سنسورهای آنالیز هوای بازدمی جهت تشخیص بیماری ها و کیت های تشخیص بر پایه کاغذ (ایمونوکروماتوگرافی، رنگ سنجی و.

) پذیرش شدند.

پس از انتشار فراخوان، 24 ایده اولیه در مدت 3 هفته در سایت این شتابدهنده ثبت نام کردند که پس از بررسی های اولیه از این تعداد، 10 ایده برای شرکت حضوری و داوری در رویداد دعوت شدند.

10 ایده منتخب به این شرح است: تتو سنسور کیت تشخیص سریع بزاقی کرونا طراحی و تولید کاغذ برای جمع­ آوری، تشخیص و آنالیز ترکیبات آلی فرار از نمونه ­های بازدمی با هدف تشخیص بیماری­ ها سنسور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 ایده نوآورانه حوزه زیست فناوری معرفی شدند

10 ایده نوآورانه حوزه زیست فناوری معرفی شدند