مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-16سياسي

الحوثی: ریاض یک طرف جنگ است نه یک میانجی


عضو شورای عالی سیاسی و رییس کمیته عالی انقلاب یمن به انتشار اخباری درباره دعوت شورای همکاری خلیج فارس از طرف های درگیر در یمن برای برگزاری نشست در ریاض، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی و رییس کمیته عالی انقلاب یمن به انتشار خبری در خبرگزاری رویترز در خصوص برگزاری نشست در ریاض درباره یمن واکنش نشان داد.

خبرگزاری رویترز روز سه شنبه(دیروز) به نقل از برخی مسئولان عرب در شورای همکاری خلیج فارس گزارش کرد که این شورا تصمیم دارد از طرف های درگیر در یمن برای برگزاری نشستی در ریاض دعوت بعمل آورد.

محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی و رییس کمیته عالی انقلاب یمن در این خصوص در حساب توییتر خود نوشت: آنچه در رسانه ها درباره دعوت شورای همکاری خلیج (فارس) برای گفت وگو منتشر شد، در واقع دعوت ریاض است حال آنکه ریاض یک طرف جنگ است نه یک میانجی .

  رویترز همچنین به نقل از این مسئولان عرب گزارش داده بود که دعوتنامه های رسمی برای مشورت درباره یمن طی چند روز آینده ارسال خواهد شد و جنبش انصارالله یمن نیز در میان طرف هایی قرار دارد که شورای همکاری در حال بررسی دعوت از آن ها برای این نشست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحوثی: ریاض یک طرف جنگ است نه یک میانجی

الحوثی: ریاض یک طرف جنگ است نه یک میانجی