مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-16اجتماعي

میدان صنعت مزین به طاووس گل های بهاری شد


به منظور طراوت بخشی به محیط شهری و در ادامه گل کاری بهاره با نصب المان طاووس مزین به گل های بهاری در میدان صنعت، محیط بهاری زیبا و چشم نواز بوجود آمد.

- ، علیرضا جعفری از تزیین میدان صنعت با نصب المان طاووس مزین به گل های بهاری به منظور طراوت بخشی به محیط شهری و در ادامه گل کاری بهاره خبر داد و گفت: با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری، جانمایی المان های نوروزی و نورپردازی معابر در دستور کار قرار گرفت.

معاون شهردار منطقه 2 ادامه داد: میدان صنعت به عنوان یکی از میادین اصلی منطقه، روزانه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان است و بدین منظور المان طاووس با گل های بهاری با هدف ایجاد چشم انداز زیبا در این میدان جانمایی و زیبایی های بهار به تصویر کشیده شد.

وی با اشاره به نصب 20 المان حجمی در میادین و معابر گفت: این طرح تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و تزریق لطافت و شادابی در معابر شهری است.

جعفری گفت: المان های طنین نوروز در چهارراه سرو، کوچ فلامینگو در میدان سماء و همچنین المان ها نوشتاری از شعرهای بهارانه در بزرگراه شیخ فضل اله نوری در ورودی منطقه 2، حاجی فیروز در میدان بهرود، المان بابا نوروز در میدان تیموری، هفت سین تخم مرغی در میادین توحید و فرحزاد و … نصب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان صنعت مزین به طاووس گل های بهاری شد

میدان صنعت مزین به طاووس گل های بهاری شد