مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-16سياسي

نهادینه سازی فرهنگ انتظار جامعه را از آسیب ها مصون می دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت توجه به مسئله ظهور و مهدویت تاکید کرد و گفت: نهادینه سازی فرهنگ انتظار جامعه را از آسیب ها و معضلات مصون می دارد.

- ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی مراسم عید نیمه شعبان، ماه شعبان را فرصت آمادگی برای عبودیت خداوند در ماه رمضان برشمرد و اظهار کرد: یکی از مهم ترین دلایل عظمت و قداست ماه شعبان، وجود اعیاد و ولادت ائمه معصومین (ع) به ویژه عید نیمه شعبان در این ماه است.

وی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه تاکید کرد و گفت: بالاترین مصداق غفلت، فراموش کردن حضرت مهدی (ع) و کمرنگ شدن فرهنگ انتظار در جامعه است و این غفلت باعث بروز آسیب ها و کج رفتاری ها در جامعه می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل امید به آینده را از فواید انتظار عنوان کرد و افزود: انتظار ظهور منجی عالم بشریت به انسان تحرک، پویایی، قوت، جرأت و اراده حرکت داده و باعث نهراسیدن از دشمن است.

حجت الاسلام جعفرزاده خاطر نشان کرد: اگر یاد و نام امام مهدی (عج) در زندگی ما جریان داشته باشد، از گناه و آلودگی دور بوده و همواره در صحنه مبارزه با دشمن حاضر خواهیم بود چرا که دشمن با تلاش در کمرنگ کردن فرهنگ مهدویت و انتظار، جرأت مندی گناه و آسیب های اجتماعی را در انسان تقویت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه سازی فرهنگ انتظار جامعه را از آسیب ها مصون می دارد

نهادینه سازی فرهنگ انتظار جامعه را از آسیب ها مصون می دارد