مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-16سياسي

هدف از برگزاری نورزگاه نمایش جاذبه های فرهنگی و اسلامی مردم ایران است


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: نوروزگاهان بر ظرفیت های فرهنگی اقوام ایرانی و کشورهای حوزه تمدنی نوروز اشاره دارد و جشنی بهاری در پاسداشت صلح و دوستی است.

- سید جواد موسوی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری مراسم نوروزگاه در فروردین 1401 اظهار کرد: هدف از برگزاری مراسم نوروزگاه نمایش جاذبه های فرهنگی، اسلامی و هنری مردم ایران و آشنایی آن ها با این جاذبه های منحصر به فرد است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: طیف های مختلف اجتماعی اعم از زائران و گردشگران، نسل جوان، نوجوان و خردسال، جامعه توان یابان و جوامع محلی در مراسم نوروزگاه مشارکت خواهند داشت.

این مراسم در روزهای سوم، چهارم و پنجم فروردین ماه 1401 در مشهد و بیش از 15 شهرستان و روستای هدف گردشگری، 50 اقامتگاه بوم گردی، سه منطقه نمونه ملی گردشگری با مشارکت دهیاری ها، شهرداری ها و بخش خصوصی در سراسر خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمهیدات برگزاری این مراسم با محوریت چهار پایگاه میراث فرهنگی خراسان رضوی که مورد تایید ستاد مرکزی نوروزگاه های کشور بوده، فراهم شده است.

این پایگاه ها شامل پایگاه میراث فرهنگی توس در مشهد، پایگاه میراث فرهنگی مجموعه آرامگاهی شیخ احمد جام در تربت جام، پایگاه میراث فرهنگی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از برگزاری نورزگاه نمایش جاذبه های فرهنگی و اسلامی مردم ایران است

هدف از برگزاری نورزگاه نمایش جاذبه های فرهنگی و اسلامی مردم ایران است