مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-16سياسي

پیام تسلیت آیت الله جنتی برای درگذشت آیت الله علوی گرگانی


دبیر شورای نگهبان با صدور پیامی رحلت آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.

- دبیر شورای نگهبان با صدور پیامی رحلت آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای نگهبان پیام تسلیت رییس مجلس خبرگان رهبری در پی ارتحال آیت الله حاج سید محمدعلی علوی گرگانی (ره) به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّمَا یَخْشَی اللَّهَ مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ ۗ ارتحال فقیه عالیقدر آیت الله العظمی آقای حاج سید محمد علی علوی گرگانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تألم گردید.

این فقیه وارسته طی سالیان طولانی، عمر پربرکت خویش را صرف نشر معارف اسلامی و تبیین مکتب اهل بیت علیهم السلام و تربیت شاگردانی فاضل در حوزه علمیه قم نمود.

این مرجع بصیر و انقلابی با حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی و ولایت فقیه و نیز داشتن روحیه مردمی و سبک زندگی بی آلایش و ساده ، فقاهت، سیاست و مردم داری را توأمان به منصه ظهور گذاشت.

اینجانب رحلت این عالم و فقیه برجسته را محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی ، مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم ، طلاب و اساتید حوزه های علمیه، مردم شریف استان گلستان، علاقمندان و بازماندگان محترم به ویژه آقازادگان محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن عالم ربانی، رحمت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت آیت الله جنتی برای درگذشت آیت الله علوی گرگانی

پیام تسلیت آیت الله جنتی برای درگذشت آیت الله علوی گرگانی