مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-16سياسي

طرح جامع اشتغال دانش بنیان، ضروری ترین نیاز برای حرکت در گردنه انقلاب است


طراح طرح جامع اشتغال دانش بنیان گفت: طرح جامع اشتغال دانش بنیان، ضروری ترین نیاز برای حرکت در گردنه انقلاب است که اگر بتوان در این گردنه اقتصادی پیش رفت، - ایسنا/آذربایجان شرقی طراح طرح جامع اشتغال دانش بنیان گفت: طرح جامع اشتغال دانش بنیان، ضروری ترین نیاز برای حرکت در گردنه انقلاب است که اگر بتوان در این گردنه اقتصادی پیش رفت، انقلاب اسلامی به شدت رشد یافته و در دنیا مطرح می شود.

حجت الاسلام حسن قربانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کارگروه طرح جامع اشتغال دانش بنیان به دستور نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کل کشور، به صورت پایلوت در استان ما اجرا می شود و ما هم کمک می کنیم تا این طرح به شکلی صحیح در سطح استان برگزار شود.

وی ادامه داد: دانشگاه تبریز پیش قدم اجرای این طرح شده و طی جلسه ای که با ریاست دانشگاه تبریز داشتیم، اجرای این طرح را در سطح استان با محوریت دانشگاه پذیرفتند و دبیرخانه ی آن در دانشگاه تبریز مستقر شد.

حجت الاسلام قربانی خاطرنشان کرد: دومین جلسه ی این طرح در دانشگاه تبریز برگزار شد و مصوب شد تا هر ماه یک جلسه در استان تشکیل شود و افرادی نیز در دبیرخانه ی آن مشغول بوده و طراحی تفصیلی و مطالعات بخش های مختلف آن را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع اشتغال دانش بنیان، ضروری ترین نیاز برای حرکت در گردنه انقلاب است

طرح جامع اشتغال دانش بنیان، ضروری ترین نیاز برای حرکت در گردنه انقلاب است