مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-16سياسي

فعالیت 5 هزار جهادگر در ایام نوروز فارس/بهار خدمت ادامه دارد


رییس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: 5 هزار نفر جهادگر ذیل 8 قرارگاه از 24 اسفند تا 14 فروردین ماه در قالب اردوهای یک تا 7 روزه خدمات رسانی در استان فارس را انجام می دهند.

- ، سرهنگ اسماعیل قزل سفلی در تشریح فعالیت های گروه های جهادی در ایام نوروز، گفت: اولویت در هر کشوری انسجام و وحدت درونی است که برگرفته از توان و حضور مردم در صحنه های مختلف است.

او گفت: جریان جهادی هر جایی وارد شده کار را جلو برده است و این جریان یکی از اهدافش این است که روحیه جهادی و همت و تلاش را در بین اقشار مختلف مردم جاری کند و در بسیج سازندگی نیز بسترسازی، ساماندهی، حمایت و صیانت از گروه های جهادی انجام می شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: گروه های جهادی در طول سال در رزمایش های مختلف کارهای بزرگی انجام دادند و در نوروز هم این جریان جهادی ادامه دارد و جهادگران در نوروز هم برای خدمت به مردم برنامه ریزی کردند و ما هم تلاش کردیم تسهیل گری و حمایت کنیم تا این خدمت رسانی به صورت هدفمند اجرا شود.

قزل سفلی ادامه داد: بسیج سازندگی بستر را برای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی فراهم می کند تا خدمت رسانی هدفمند برای مردم داشته باشند و برای این کار مدل جدیدی به کار می گیریم که این مدل قرارگاهی است برای اینکه بسترسازی و تعریف عرصه و هماهنگی بیشتر ایجاد شود 8 قرارگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 5 هزار جهادگر در ایام نوروز فارس/بهار خدمت ادامه دارد

فعالیت 5 هزار جهادگر در ایام نوروز فارس/بهار خدمت ادامه دارد