مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-16اجتماعي

طرح جامع شهر کرمان زمینه زمین خواری را فراهم کرده است


طرح های جامع و تفضیلی کرمان حتما دارای اشکالات راهبردی هستند و باید بازنگری شوند زیرا متأسفانه هیچ کدام از آن ها به سبکی که کرمان نوشته است، - نوشته نشده و یکی از زمینه های زمین خواری شده اند.

سعید شعرباف صبح امروز 25 اسفندماه در نشست خبری گفت: وقتی محدوده شهری ما در الله آباد تا خط سبز دو کیلومتر فاصله دارد و در شرف آباد نیز همین گونه است لذا این بخش مستعد زمین خواری و .

است و شرف آباد بارانداز پسته ایران است اما وضعیت نامناسبی دارد لذا باید مرز شهر در طرح جامع و تفضیلی را مشخص کنید.

وی در ادامه عنوان کرد: پروژه فاضلاب شهری اگر با منابع قبلی اجرای می شد، حداقل 15 سال طول دیگر می کشید لذا از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای این پروژه استفاده شده و حداکثر سه ساله به اتمام می رسد اما در این قرارداد قید نشده است که در برخی از نقاط از شهر در برخی از ایام سال مانند ایام نوروز حجم سرعت کار کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: طبق قانون 22 هوای پاک برای رسیدن به استانداردها باید مقداری از سهمیه فاضلاب ها در اختیار شهرداری ها قرار گیرد و با توجه به اینکه نیاز شهرداری کرمان به پساب بیشتر از شهرهای دیگر است و در شهرهای دیگر حدود 25 درصد از این پساب استفاده می شود اما متاسفانه در این قرارداد سهمیه ای برای فضای سبز شهر کرمان دیده نشده است و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهر کرمان زمینه زمین خواری را فراهم کرده است

طرح جامع شهر کرمان زمینه زمین خواری را فراهم کرده است