مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-16سياسي

نقش مهم ائمه جمعه در ایجاد دلبستگی بیشتر مردم و نظام


ائمه جمعه در پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی استان و همچنین ایجاد دلبستگی بیشتر مردم با نظام نقشی مهم و اثرگذار دارند.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: ائمه جمعه در پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی استان و همچنین ایجاد دلبستگی بیشتر مردم با نظام نقشی مهم و اثرگذار دارند.

محمد رضا حسین نژاد، صبح امروز 25 اسفندماه، در نشست با ائمه جمعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توجه به شهرستان های مرزی یکی از اهداف اصلی کار ما در سال جدید خواهد بود زیرا معتقدیم مرزنشینان امنیت پایدار را تامین می کنند.

وی یکی دیگر از محورهای کار در سال جدید را توجه به حوزه گردشگری دانست و بیان کرد: باید توقفگاه هایی در مسیرهای روستایی نیز ایجاد شود تا بدین طریق شاهد توسعه اقتصادی باشیم.

حسین نژاد اضافه کرد: اگر مردم و مسئولان با یکدیگر همدل و متحد باشند، استان در مسیر رشد و اعتلا قرار می گیرد در غیر این صورت امور در حوزه های مختلف به کندی پیش می رود.

وی با تاکید براینکه باید منویات دولت مردمی را پیاده کنیم، تصریح کرد: با به کارگیری نیروهای ارزشی نظام در حوزه های مختلف می توان این منویات را پیاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم ائمه جمعه در ایجاد دلبستگی بیشتر مردم و نظام

نقش مهم ائمه جمعه در ایجاد دلبستگی بیشتر مردم و نظام