مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-16پزشكي

وکیل شکایت از پزشک


همه ما به خوبی می دانیم که جامعه پزشکی تا چه اندازه در کشور ما دارای نقش اساسی و مهمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام لایحه، وکیل شکایت از پزشک در تهران با هدف کاهش چنین قانون شکنی هایی به ارائه خدمات حقوقی می پردازد و از تمامی ظرفیت های قانونی ممکن برای جلوگیری از تضییع حقوق بیماران استفاده می کند.

حضور پزشکان زحمت کش و دلسوز در هنگام وقوع بیماری کرونا و رشادت های بی حد و مرز این قشر زحمت کش باعث نجات انسان های بسیار زیادی شده است اما حقیقت ان است که امکان قصور و اشتباه در هر زمانی در هر قشری وجود دارد.

در چنین مواقعی قانون این اختیار قانونی را برای تمامی مردم بوجود آورده است تا موضوع اشتباه و خطا را از راه های قانونی پیگیری کنند.

شاید برای شما یا اطرافیانتان بارها پیش آمده باشد که با پزشکی غیر حرفه ای و غیرمتخصص مواجه شده باشید، چنین پزشکانی معمولا به دلایل مختلفی باعث ایجاد آسیب و صدمه به بیماران خود می شوند.

چند درصد از بیمارانی که دچار چنین مشکلاتی می شوند از پزشک خود شکایت می کنند؟ به نظر شما دلیل اصلی اینکه بسیاری از بیماران برای ارجاع جریان به محاکم قضایی اقدام نمی کنند چه چیزی است؟ یکی از دلایل عمده ای که باعث می شود تا برخی از بیماران آسیب دیده به محاکم قضایی مراجعه نکنند آن است که با قوانین مربوط به شکایت از پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل شکایت از پزشک

وکیل شکایت از پزشک