مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-16اقتصادي

ترخیص 100 هزار تن برنج تنظیم بازار از سیستان و بلوچستان آغاز شد


با دستور معاون اول رییس جمهور به منظور تعادل بخشی بازار ایام پایان سال ترخیص مقدار 40 هزار تن برنج تنظیم بازار از گمرک زاهدان و 60 هزار تن برنج از گمرک چابهار در مجموع 100 هزار تن برنج وارداتی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از  روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در بازدید از گمرک زاهدان اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون افزون بر 300 هزار تن برنج از طریق مرزهای سیستان و بلوچستان وارد شده که این ظرفیت در سال آینده افزون بر 400 هزار تن خواهد بود.

 وی افزود: هم اینک روزانه افزون بر سه هزار تن برنج از طریق گمرک زاهدان و چابهار به سایر نقاط کشور حمل می شود و این اقدام تا تعادل بخشی وضعیت بازار ادامه دارد.

 رییس شورای هماهنگی مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ترخیص این محموله ها با دستور معاون اول رییس جمهور و با حداقل ارزش افزوده آغاز شد.

وی ادامه داد: در صورت تأمین ناوگان حمل و نقل، امکان حمل روزانه پنج هزار تن برنج از سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور وجود دارد.

مدرس خیابانی گفت: درخواست واردات کشنده را به هیات دولت ارسال کردیم و در صورت موافقت، ناوگان حمل و نقل کالا از بندر چابهار و سیستان و بلوچستان تقویت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 100 هزار تن برنج تنظیم بازار از سیستان و بلوچستان آغاز شد

ترخیص 100 هزار تن برنج تنظیم بازار از سیستان و بلوچستان آغاز شد