مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-16سياسي

ایمانی پور درگذشت آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، درگذشت آیت الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، درگذشت آیت الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

مشروح پیام ایمانی پور، به این ترتیب است: انا لله و انا الیه راجعون رحلت مرجع عالیقدر تشیع حضرت آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی موجب تألم و ثأثر فراوان شد.

این عالم برجسته و فقیه وارسته که از دانش آموختگان ممتاز اساتید بزرگ حوزه های علمیه من جمله آیات عظام بروجردی، گلپایگانی و به ویژه حضرت امام خمینی (ره) بشمار می رفت در کنار هدایت و ارشاد مردم و پرورش شاگردان علوم دینی و نیز انجام امور خیر و عام المنفعه، در میدان دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، تلاشی مجدانه داشت که بی شک توشه شایسته ای برای آن عالم ربانی در سرای آخرت خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه فقدان ایشان به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (حفظه الله)، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، شاگردان و دوستداران و مقلدین ایشان به ویژه مردم شریف استان گلستان، بیت معزز و فرزندان فاضل ایشان، برای روح طیبه آن عالم برجسته علو درجات و رحمت واسعه و حشر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمانی پور درگذشت آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت

ایمانی پور درگذشت آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت