مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-16اقتصادي

ظرفیت 2 هزار تختخواب مسافرخانه های اصفهان برای نوروز


رییس جامعه حرفه ای مهمانپذیران استان اصفهان با اشاره به ظرفیت 2 هزار تختخواب مسافرخانه ها برای ایام نوروز، گفت: به صورت میانگین برای هر مسافر هزینه اقامت یک شب در مسافرخانه های اصفهان 100 هزار تومان است.

- اسداله عدالت پناه در گفت وگو با ایسنا، با بیان امسال استقبال مسافران برای سفر به اصفهان بیشتر از سال های قبل خواهد بود، اظهار کرد: گزارش های رسیده نشان می دهد که میزان تماس و رزرو مسافران برای ایام نوروز برای اقامت در مسافرخانه ها بالا است و پیش بینی می شود بعد از رکود دوساله حضور مسافران به دلیل شیوع کرونا امسال میزان استقبال بالا باشد.

وی با اشاره به اینکه در شهر اصفهان 23 مسافرخانه با ظرفیت 1200 تختخواب فعال است، گفت: با توجه به استقبال مسافران مسافرخانه های اصفهان تا ظرفیت 1500 تختخواب قابل افزایش است.

رییس جامعه حرفه ای مهمانپذیران استان اصفهان افزود: همچنین در استان اصفهان 42 واحد اقامتی با ظرفیت 2 هزار تختخواب برای ایام نوروز فعال است.

وی به کرایه مسافرخانه ها در ایام نوروز 1401 در اصفهان اشاره کرد و افزود: به صورت میانگین برای هر مسافر هزینه اقامت یک شب در مسافرخانه های اصفهان 100 هزار تومان است.

عدالت پناه یادآور شد: نسبت به سال گذشته هزینه اقامت در مسافرخانه ها افزایش نداشته، البته مهرماه امسال 30 درصد هزینه اقامت مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 2 هزار تختخواب مسافرخانه های اصفهان برای نوروز

ظرفیت 2 هزار تختخواب مسافرخانه های اصفهان برای نوروز