مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-16اقتصادي

تشکیل 180 پرونده تخلف صنفی در استان زنجان


رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال در استان زنجان 180 پرونده تخلف در واحدهای صنفی تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارتی ایام پایانی سال از اول اسفندماه اظهار کرد: اجرای این طرح تا 15 فروردین ماه ادامه می یابد.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان افزود: عمده اقلام مورد رصد در این ایام شامل پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و در بخش خدماتی شامل قالیشویی، خشکشویی، بخش حمل و نقل، مراکز اقامتی و تفریحی و امداد خودرو است.

وی عنوان کرد: بازرسی های صورت گرفته در این ایام در قالب گشت های مستقل دونفره و نیز گشت های مشترک با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط از جمله میراث فرهنگی، راهداری، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و بسیج انجام می شود.

فغفوری افزود: طی اجرای این طرح تاکنون یک هزار و 650 مورد بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل 180 پرونده تخلف صنفی در استان شده است.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم ارائه فاکتور و عدم درج قیمت مهمترین تخلفات کشف شده در این مدت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 180 پرونده تخلف صنفی در استان زنجان

تشکیل 180 پرونده تخلف صنفی در استان زنجان