مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-16سياسي

آغاز طرح نوروزی هلال احمر زنجان در 15 پایگاه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی در 15 پایگاه ثابت و موقت این استان خبرداد و گفت: امسال چهار پایگاه موقت به تعداد پایگاه های امداد و نجات استان اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در جاده های پرتردد و پر خطر  این استان اقدام به استقرار پست های موقت و در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی با بکارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی به منظور اجرای سریع عملیات های امدادرسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: امسال در طرح نوروزی پایگاه های موقت در چهار مسیر ارتباطی استان زنجان شامل، عوارضی آزادراه زنجان – تبریز، پلیس راه جاده ترانزیت زنجان – میانه، پایگاه قلعه حسینیه در جاده ترانزیت زنجان – قزوین  و مجتمع تجاری لاله شهر هیدج راه اندازی شده است.

وی گفت: علاوه بر پایگاه های ثابت و موقت امداد و نجات جاده ای، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، خرم دره، طارم، ماهنشان و ایجرود فعال شده است.

موسوی ادامه داد: طرح نوروزی هلال احمر استان از امروز 25 اسفند آغاز و به مدت 20 روز تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نوروزی هلال احمر زنجان در 15 پایگاه

آغاز طرح نوروزی هلال احمر زنجان در 15 پایگاه