مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-16سياسي

واحدی: دانشجویان در نوک پیکان تحقق بیانیه گام دوم هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیر حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در ویژه برنامه قاسمیون که همزمان با اردوی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در مشهد مقدس برگزار شد، - فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشجویان در نوک پیکان تحقق بیانیه گام دوم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیر حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در ویژه برنامه قاسمیون که همزمان با اردوی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در مشهد مقدس برگزار شد، در رابطه با مجاهدت و نقش نیروی هوایی در جنگ تحمیلی گفت: نیروی هوایی دوساعت بعد از شروع جنگ تحمیلی به رویارویی و مقابله با رژیم بعث عراق پرداخت.

وی افزود: اخیرا دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مجاهدت و ایثار خود جانشان را نثار مردم ایران کردند.

واحدی ضمن اشاره به رشادت های نیرو های هوایی در جنگ تحمیلی و حال حاضر گفت: همواره نیروی هوایی سپر جان و مال مردم است و در دفاع از کشور در خط مقدم است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه دانشجویان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: شما دانشجویان در نوک پیکان تحقق بیانیه گام دوم هستید و نباید هیچ گاه این جایگاه را ترک کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدی: دانشجویان در نوک پیکان تحقق بیانیه گام دوم هستند

واحدی: دانشجویان در نوک پیکان تحقق بیانیه گام دوم هستند