مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-16فرهنگي

هنرمندان را تشویق به ساخت موسیقی بی محتوا نکنیم!


چندی پیش هنرمندان ساوجی در جشنواره ملی موسیقی نوای مهر رتبه برگزیده کشوری را کسب کرده و در آیین اختتامیه این جشنواره که اواسط اسفندماه در تالار وحدت تهران برگزار شد، - تجلیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه موسیقی آموزشگاه ارغنون ساوه به سرپرستی، آهنگ سازی و نوازندگی امید دانشور جزو 9 گروه راه یافته به فینال در بخش تک آهنگ و تنها نماینده استان مرکزی بود که با نظر هیئت داوران متشکل از استاد مجید انتظامی، دکتر محمد سعید شریفیان، عبدالجبار کاکایی، استاد نادر مشایخی، استاد شهلا میدانی و غیره به عنوان گروه برگزیده جشنواره انتخاب شد.

کسب این عنوان برگزیده کشوری توسط هنرمندان ساوجی بهانه ای شد تا در روزهای پایانی سال میزبان امید دانشور سرپرست این گروه در دفتر خبرگزاری ایسنا در ساوه بوده و در گفت وگو با او ضمن انتشار جزییات این افتخارآفرینی هنرمندان ساوجی به تشریح موانع و مشکلات پیش روی هنر موسیقی در ایران باشیم.

سرپرست گروه موسیقی آموزشگاه ارغنون در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه جشنواره ملی موسیقی نوای مهر برای اولین بار در ایران برگزار شد و قرار است به عنوان یک جشنواره ملی همه ساله برپا شود، اظهار کرد: نوای مهر یعنی مودت و مهرورزی بین همه سبک های موسیقی و شرکت کنندگان برای معرفی هر چه بیشتر موسیقی روز ایران در قالب مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان را تشویق به ساخت موسیقی بی محتوا نکنیم!

هنرمندان را تشویق به ساخت موسیقی بی محتوا نکنیم!