موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-16ورزشي

دربی در بی زمینی!


تیم های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی در حالی امروز در دربی خوزستان رو در روی هم قرار می گیرند که زمین ندارند و در بازی های خانگی به سختی می توانند از رقبا میزبانی کنند.

- ایسنا/خوزستان تیم های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی در حالی امروز در دربی خوزستان رو در روی هم قرار می گیرند که زمین ندارند و در بازی های خانگی به سختی می توانند از رقبا میزبانی کنند.

امروز چهارشنبه 25 اسفند در روزهای پایانی سال 1400، دو تیم استقلالی استان خوزستان درهفته بیست و دوم لیگ یک فوتبال کشور در دربی تمام آبی به مصاف یکدیگر می روند.

استقلال خوزستان درحالی امروز میزبان استقلال ملاثانی است که در نیم فصل دوم، روند خوبی نداشته است و از سویی ملاثانی توانسته همچون فصل قبل، جنگنده نشان دهد.

استقلال خوزستان در خواب زمستانه تیم فوتبال استقلال خوزستان امسال در لیگ یک روند سینوسی را پشت سر گذاشت است.

البته این تیم در نیم فصل اول با هدایت سهراب بختیاری زاده، زننده یکی از هفت گل تاریخی تیم ملی ایران در ادوار جام جهانی توانسته بود به همراه با دستیاران بومی اش نسبتا خوبی در این دوره از مسابقات لیگ یک کسب کند و حتی مدعی به دست آوردن جام قهرمانی و شانس صعود به لیگ برتر باشد اما تغییر در راس کادرفنی، سرنوشت دیگری را برای این تیم آبی پوش خوزست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربی در بی زمینی!

دربی در بی زمینی!