مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:322022-03-16اقتصادي

خرید و فروش گونه های جانوری در بازارهای نوروزی ممنوع است


مدیرکل محیط زیست البرز نسبت به خرید و فروش گونه های جانوری در آستانه سال جدید توسط برخی مراکز پرنده فروشی و افراد سودجو هشدار داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل محیط زیست البرز نسبت به خرید و فروش گونه های جانوری در آستانه سال جدید توسط برخی مراکز پرنده فروشی و افراد سودجو هشدار داد.

فردین حکیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هر ساله در ایام پایانی سال و در آستانه تعطیلات نوروز، برخی افراد فرصت طلب و سودجو با هدف تجارت غیرقانونی حیات وحش با ورود به زیستگاه های طبیعی، ضمن زنده گیری گونه های جانوری نادر و ارزشمند مثل سمندر لرستانی(گونه در معرض خطر انقراض)، لاک پشت، مار آبی و .

اقدام به عرضه و فروش آن ها می کنند.

حکیمی ضمن ابراز تاسف از علاقه مندی برخی از شهروندان به نگهداری حیات وحش در منازل مسکونی گفت: بر اساس قانون شکار و صید هرگونه زنده گیری حیات وحش جرم بوده و نگهداری آن ها در محیط های بسته و خانگی نیز بقای نسل گونه های جانوری را با تهدیدات و صدمات جبران ناپذیری مواجه خواهد کرد.

وی به تمام متصدیان پرنده فروشی ها و مراکز نگهداری و خرید و فروش حیوانات وحشی یا افرادی که مبادرت به این کار می کنند هشدار داد از هرگونه عرضه و خرید و فروش گونه های جانوری وحشی خودداری کنند چون در صورت مشاهده برخورد قانونی مقتضی با آنها صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش گونه های جانوری در بازارهای نوروزی ممنوع است

خرید و فروش گونه های جانوری در بازارهای نوروزی ممنوع است