مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-16حوادث

انفجار خودروی حاوی نارنجک دستی در کاشمر چهار مصدوم بر جای گذاشت


رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت: بر اثر انفجار خودروی حاوی نارنجک دستی در کاشمر چهار نفر مصدوم شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت: بر اثر انفجار خودروی حاوی نارنجک دستی در کاشمر چهار نفر مصدوم شدند.

امیر نژادرحیم در گفت وگو با ایسنا افزود: در این حادثه ناگوار که شب گذشته، 24 اسفند، در بلوار سید مرتضی به وقوع پیوست، چهار جوان مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: خودروی در حال حرکت این افراد که با خود نارنجک دستی همراه داشتند، منفجر و آسیب شدید به آنان و خودرو وارد شد.

رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر اضافه کرد: پس از اعلام حادثه بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل اعزام و نسبت به خارج کردن سرنشینان و خاموش کردن آتش اقدام نمودند.

در همین خصوص روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر به ایسنا گفت: پس از وقوع حادثه بلافاصله تمام مصدومان این حادثه با اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.

امیر افشار افزود: بر اثر این انفجار که داخل خودرو به وقوع پیوست، نیروهای اورژانس کاشمر به چهار مصدوم با سنین 27، 21، 18 و 16 ساله امدادرسانی کردند.

وی گفت: یک نفر از مصدومان این حادثه دچار 20 درصد سوختگی و سه مصدوم دیگر دچار 10 درصد سوختگی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار خودروی حاوی نارنجک دستی در کاشمر چهار مصدوم بر جای گذاشت

انفجار خودروی حاوی نارنجک دستی در کاشمر چهار مصدوم بر جای گذاشت