مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-16فرهنگي

اکران خصوصی فیلم موقعیت مهدی در سنندج و سقز


فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به همت حوزه هنری استان کردستان با حضور فعالان فرهنگی و رسانه ای استان در سنندج و سقز چهارشنبه 25 و پنجشنبه 26 اسفند به اکران گذاشته می شود.

- ایسنا/کردستان فیلم سینمایی موقعیت مهدی به همت حوزه هنری استان کردستان با حضور فعالان فرهنگی و رسانه ای استان در سنندج و سقز چهارشنبه 25 و پنجشنبه 26 اسفند به اکران گذاشته می شود.

امین مرادی، رییس حوزه هنری استان کردستان در گفتگویی خبری در خصوص اکران خصوصی فیلم موقعیت مهدی ویژه فعالان فرهنگی و رسانه ای استان اظهار کرد: فیلم سینمایی موقعیت مهدی یکی از فیلم های خوب و اثرگذار است که از 18 اسفند اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده و توانسته است در این مدت کوتاه به فروش نیم میلیاردی برسد.

امین مرادی افزود: این فیلم در ژانر دفاع مقدس گوشه هایی از 4 سال پایانی عمر شهید مهدی باکری و برادرش حمید باکری است که با روایت ملموس و متفاوت از ابعاد مختلف زندگی این فرمانده دلاور لشکر 31 عاشورا، در چهلمین جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ کاندید 14 جایزه گردید که در نهایت 5 جایزه اصلی این جشنواره از جمله جایزه بهترین فلم این دوره از جشنواره را از آن خود کرد.

وی گفت: فیلم موقعیت مهدی با روایت مستندگونه، زندگی ساده و ارزش های والای شهید باکری و از خودگذشتگی و ایثار و مقاومت این ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران خصوصی فیلم موقعیت مهدی در سنندج و سقز

اکران خصوصی فیلم موقعیت مهدی در سنندج و سقز